Thursday, January 10, 2013

IKLAN: e-Book Mentor Jutawan

Salam sejahtera,

Sudahkah anda mendapatkan ebook Mentor Jutawan?


Mentor Jutawan mengandungi tip dan strategi 8 mentor Jutawan Malaysia iaitu:

    * Dato’ Dr Fadzilah Kamsah, mentor kepada mentor!
    * Azizi Ali, Jurulatih jutawan
    * Chef Li (Dato' Dr Rusly), Jutawan Senyap
    * Dato’ Dr Azman Ching (Jutawan MLM)
    * Billi Lim, Jutawan Berani Gagal
    * Dato’ Hussamuddin, Pengasas Kumpulan Karangkraf
    * Abang Abu, Usahawan/Motivator/Jutawan dari Singapura
    * Irfan Khairi, Jutawan Internet


Baca testimonial pembaca Mentor Jutawan di bawah:

=====

Apa yang dapat saya katakan, WOW!!!! really amazing… memang hebat! Saya seorang hamba Allah yang paling susah untuk membaca buku-buku ilmiah. Melainkan betul-betul ada ransangan lain yang membuat saya nak baca, seperti buku-buku Irfan Khairi dan Dr. Fadzilah Kamsah. Tetapi ebook ni memang buat saya teruja sangat-sangat…

First time baca buku siap ada buku catatan dan pen yang langsung tak lepas tangan…ikut hati nak catat setiap word. Sebab setiap perkataan memberi makna yang sangat-sangat hebat. Rugi sangat-sangat pada mereka yang tak beli. Bukan senang nak dapat pendapat dan pandangan peribadi daripada mereka yang dah sangat berjaya. Kepada IK, krew & 7 lagi jutawan hebat, saya seikhlas hati ucapkan tahniah dan berbanyak terima kasih…seronok baca cerita dan pengalaman anda…terima kasih sangat-sangat. Assalamualikum.

Siti Rahmah Hj Mustafa
Dungun Terngganu

=====

Pada mulanya saya teragak-agak untuk membeli buku Mentor Jutawan. Saya fikir, mungkin isi kandungannya tidak jauh berbeza daripada buku-buku lain yang pernah saya baca. Tetapi sebaik sahaja membaca buku ini, persepsi saya mula berubah.

Buku ini memang berbeza. Mungkin kerana di sebabkan ia adalah transkripsi interview, saya dapat rasakan seolah-olah buku ini “hidup”. Sebagai contoh, sewaktu membaca Bicarawara Dato’ Dr Fadzilah Kamsah. Terngiang-ngiang suara Dato’ sehinggakan beberapa kali saya ketawa sendirian.(Nasib baik orang tak nampak! Kalau tidak, mungkin saya di cap gila sebab ketawa sorang-sorang).

Selain itu, ada banyak (sebenarnya terlalu banyak) mutiara kata, azimat dan highlights daripada mereka, yang perlu kita ambil iktibar dan boleh diaplikasikan dalam perniagaan. Adakalanya saya rasa benda yang disebutkan itu macam perkara biasa sahaja. Tapi, rupa-rupanya...perkara itulah yang kita tidak boleh terlepas pandang jika mahu berjaya dalam perniagaan.

Apa yang boleh saya simpulkan, pelaburan untuk buku ini memang berbaloi. Harganya sangat murah jika hendak dibandingkan dengan nilai yang akan diperolehi selepas membaca buku ini. Percayalah, anda tidak akan rugi kerana memilikinya. Tetapi anda mungkin akan rugi, jika anda tidak memilikinya. Ikhlas,

Amalia Ruslan
http://www.MajlisImpian.com 

=====

Mentor Jutawan sememangnya harus dimiliki dan dibaca oleh sesiapa sahaja yang mempunyai hasrat untuk menjadi jutawan pada suatu hari nanti ataupun sekurang-kurangnya untuk berada di tahap bebas kewangan. Pengalaman 8 jutawan yang terpaksa melalui pelbagai kesusahan dan kegagalan yang berbeza sebelum berjaya dan bergelar jutawan harus dijadikan panduan supaya kita tidak mengulangi kesilapan mereka.

Pelbagai tips, rahsia, pengalaman, panduan dan ilmu yang dicurahkan oleh 8 jutawan adalah tidak ternilai harganya dan saya pasti harga ebook ini tidak sepatutnya dijual dengan harga RM40.00. Tanamkan tekad dan kuatkan semangat, Insyallah kita juga boleh mencapai cita-cita untuk berjaya seperti mereka suatu hari nanti.

Azmi
www.wavecommunications.com.my 

=====


Lawati http://www.8jutawan.com/my/aril/  untuk maklumat lanjut :)

Salam hormat,

Mentor Jutawan

No comments:

Post a Comment